Felur de Sante olje za obnohtno kožico ( cuticle oil review)

11:00 PM colorfulbottle 5 Comments

Hi!
 
This post will be again mostly in slovenian language since I'll be reviewing items from SLO store.
 
Pozdravljene!
Dans vam bom predstavila še en izdelek, ki mi ga je poslala prijazna Ga. Mateja iz slovenskega Fleur de Sante konec februarja. Na žalost sem bila malce na tesnem s časom, tako da sem že precej pozna z opisom izdelka. Sem pa pa lahko v mesecu in pol res zelo dobro testirala in moram priznati, da je izdelek še boljši kot sem pričakovala. ampak več o tem kasneje....
 
 
Olje se nahaja v plastični tubici, ki zelo dobro tesni, zato je super za v torbico.
 
 
Tubica ima namesto konice čopič, ki omogoča zelo lahko nanašanje olja, količina olja pa se lahko zelo enostavno dozira s pritiskom na tubico.
 
 
Olje se zelo hitro vpija in ima super vonj, ki je precej nežen, zato ni moteč. Mojo obnohtno kožico super nahrani.
 
Takšni so moji nohti pred nanosom olja...
 
...in takole minuto po nanosu in vmasiranju olja v kožico.
 
Zaključek:
Nad izdelkom sem zelo navdušena, saj se olje zelo hitro vpije, in nima močnega vonja, mojo kožico pa zelo nahrani. Najbolj od vsega mi je pa všeč ravno embalaža, saj je zelo priročna in primerna za v torbico, tako da sedaj nimam več izgovorov za slabo odnohtno kožico =).
Idelek ni testiran na živalih! Prav tako so vsi izdelki FdS narejeni v EU, kar pomeni, da upoštevajo EU standarde in imajo s tem bolj stroge normative in bolj kakovostne sestavine.
Ko porabim to tubico, si gotvo priskrbim novo =)
 
Izdelek najdete tukaj za 5,99€
 
Tukaj je še njihov opis sestavin:
Mandelj izboljša polt in ohranja sijaj. Dobro je poznan po intenzivnem vlaženju in hranilnih sposobnostih. Jojoba zagotavlja celodnevno vlaženje, ki kožo naredi mehko in gladko. Avokado je najboljši sadni vir bistvenega vitamina E in nudi vlaženje ter ima hranilno moč.
 
 
 For my international readers:
 
This cuticle oilr is really practical, because it does not leak, and it is easy to apply with this tiny brush. I have it in my bag all the time. It absorbs pretty fast so this makes it even better =). I'd really recomand this cuticle oil to all of my readers, because it is moisurizing, it absorbs fast, it has practical packaging and it is made in EU, where normatives are quite high. Fleur de Sante also does not test on animals!
 
 

 

5 comments:

  1. I have so much trouble with my nail polish bottle of cutical oil. It leeks everywhere. I really need one that I can throw in my bag and apply all throught the day!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. If you can buy Felur de Sante products where you live, I strongly recommend this one. It is amazing. I hope you find your perfect cuticle oil =)

      Delete
  2. I LOVE avoderms cuticle oil. its a tube w a tiny brush. all sorts of goodness in it, plus, its a restorative tx for the lips!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I haven't heard of Avoderm, but because of your great experiences I thing I might get this one for me as well =)

      Delete

Thank you for you kind comments! They are always welcome =).
All spam comments will be deleted!