OPI Mariah Carey

9:02 AM colorfulbottle 41 Comments

HI!

Todays post will be in English and Slovenian language.

Že kar nekaj časa nazaj me je razveselil paket, ki sem ga prejela od čudovite ekipe iz ZaPikoNaI. Ponudili so mi Sleek Storm paleto in mini OPI set Mariah Carey. 
A long time ago I got a lovely package from Slovenian store ZaPikoNaI. They sent me Sleek Storm palette and OPI mini set from Mariah Carey collection.
Izdelke sem takoj stestirala, na žalost pa zaradi zelo natrpanega urnika nisem uspela vsega spraviti v elektronsko obliko. Danes je končno napočil dan, ko lahko z vami delim moje navdušenje. 
I was really busy so I wasn't able to write a decent post about my package.


Najvrjetneje vse navdušenke nad laki poznate trgovino ZaPikoNaI in kako prijazna je njihova ekipa, ampak sem se vseeno odločila, da napiše kratek hvalospev, ker si ga zaslužijo. 
Pri njih sem kupovala že velikokrat, saj so bili prvi v SLO s Konad šablonami, ter prodajajo mojo najljubšo znamko lakov China Glaze. Pri vsakem večjem nakupu so mojemu paketu dodali majhno darilce, ki me je zelo razveselilo.  Imajo tudi sistem kapljic, ki jih dobiš v obliki popusta, in ga lahko izkoristiš kadarkoli, tako da vedno kupuješ ceneje.
Že nekaj časa nazaj sem se odločila za nakup NfuOh lakov ravno dan preden so jim znižali ceno, ko sem to videla se bila zelo zelostna, ampak me je kmalu zatem zelo razveselilo njihovo sporočilo, saj so mi povedali, da bodo tudi moje izdelke zaračunali po akcijski ceni, kljub temu, da sem jih naročila en dan prej. 
Če pa imate na WL slučajno kakšen lak, ki ga nimajo  v spletni prodaji jim lahko tudi pišete, pa ga bodo naročili, in prišel bo pri naslednji pošiljki.

 Sedaj pa na slike OPI lakov, ki jih vse verjetno že precej nestrpno pričakujete:


OPI Stay The Night
Uporabila sem dve plasti laka, lak se je posušil zelo hitro.
I applied 2 coats it dried really fast.

OPI The Impossible
Nanesla sem 3 plasti, saj je lak šele pri 3 plasti dobil posebno globino, sušil se je hitro.
I used 3 coats, it dried really fast.

OPI Can't Let Go 
2 plasti, hitro sušenje, moj favorit v setu.
I used 2 coats, it dried fast. This is my favorite in this set.


OPI Get Your Number
2 plasti, lak se je prav tako sušil zelo hitro.
2 coats and fast drying time. 

OPI lake najdete tukaj, tale set in velike stekleničke pa tukaj.
You can find OPI polishes here, and Mariah Carey collection here.

Še moje izkušnje/mnenje o efektu "tekočega peska"
Sem oseba, ki jo ne navdušujejo bleščice in grobe teksture na nohtih. Tega seta si sama defenitivno nikoli nebi kupila, zato sem bila še toliko bolj vsesela, da sem ga dobila od ZaPikoNaI. Sedaj ko se stestirala vse 4 lake, morem povedati, da sem se motila. Ta efekt obožujem, laki so zelo obstojni zaradi mešanice bleščic in drugih drobnih delcev, tekstura je zelo zanimiv dodatek na nohtih, odstranjevanje pa ne preveč zahtevno glede na veliko količino bleščic. Najprej sem mislila, da se bo v to teksturo ujelo mnogo umazanije, ampak se ne. V prihodnosti si defenitivno kupi še kakšen lak s tem efektom.

My experience/opinion in liquid sand effect
I'm a person who hates glitter and bumpy things on nails, so I wasn't really thrilled when this collection was released and I definitely wouldn't buy it for myself, but I'm really glad I got it from ZaPikoNaI, because this finish turned out to be one of my favorite finishes. I like the rough feel under my fingertips, and I was constantly showing it to my friends =). They liked it too. The removal was quite fast, and wear time was awesome. Usually OPI stays on me for a day, but these lasted 4 ful days with minor tip wear =)- 

Kaj pravite, se vas prepričala? Že imate svojo stekleničko tekočega peska?
Do you like this finish? Do you already have your bottles of liquid sand?

P.S.
Ravno ko sem zaključila z objavo, sem na mail prejela novičke od ZaPikoNaI. Sedaj imajo na voljo tudi China Glaze Texture  kolekcijo!

41 comments:

  1. Prvi in zadnji sta mi prekrasna. Zadnje čase sem čisto obsedena s tem finišem. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. "malo" sem pozna =). Hvala ti =). Mene pa kljub navdušenju nad temi opiji sand finish ni preveč navdušil. Mogoče je bilo krivo to, da sem bila mišljenja, da si ne smem kupovati več lakov =)

      Delete
  2. Plavi i crni su mi divni, steta sto su ovdje OPIci preskupi :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sem malce pozna. Pri nas so tudi precej dragi =(. Pa še prvi OPI lak ki sem ga kupila se mi je okrušil v manj kot 2 urah =(. So pa vseeno lepi =)

      Delete
  3. drago mi je da si promijenila mišljenje o ovim lakićima i da ti se ipak sviđaju, meni su super :D
    a kad ćemo vidjeti paleticu ;)

    ReplyDelete
  4. The Storm palette is one of my favorite Sleek palettes :)
    I have been debating with myself back and forth whether I should pick up some of these Liquid Sand effect polishes and now that I see your swatches I get more and more tempted to actually pick one or two up :) The ones I want the most are Stay the Night and Can´t Let Go :)
    hugs
    xx

    ReplyDelete
  5. Love your nails!
    I really enjoying reading your blog!! I am following you now :)

    My blog is still a baby, id be really grateful if you have a minute to visit me!

    www.kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Your blog is lovely! Really enjoy reading your posts!Nail colours are amazing.. I have followed you... so I can ready it as often as possible :)

    http://channichic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. these are sooo nice! i haven't tried any of the textured polishes yet can't wait to get my hands on at least one this weekend!

    beautiesunlocked.blogspot.co.uk

    Lx

    ReplyDelete
  8. This is pretty and so Mariah Carey!

    the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  9. i love nails,your blog is like made for me!
    your new follower Beba
    if you have some time visit my blog www.bebagottel.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Vsi so mi super všeč na pogled :D Sem si jih dala na wishlist!

    ReplyDelete
  11. these nails are YUMMY
    Following you. I hope you follow back and return the support too :D
    Cheers!
    Red Alice
    http://redraoalice.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Hi,

    Nice nail polishes, I like the most first one. And I really love your language, i tis similar then mine mother language but I do not understand anything!

    http://l0veyourselffirst.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  13. Wow I love this collection! Especially the impossible. Would appreciate if you could check out my blog and let me know what you think of it. We can follow each other on GFC too if you like :)



    www.hixvoltage.blogspot.sg

    ReplyDelete
  14. wow svi su prekrasni :D
    ali još mi je draže vidjeti da si nam se ti opet vratila <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, pa sem vmes že spet odšla =).
      Mogoče se še kaj vrnem =)Hvala ti =)

      Delete
  15. Prelepi lakci :)

    http://vivalavida-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. lovely colours. I dont have any sand in my collection yet, but I am going to change it ;)

    ReplyDelete
  17. you are right- these are fantastic polishes :)

    ReplyDelete
  18. wow lovely colors
    lets follow each other
    Nail Mania

    ReplyDelete
  19. lovely collection ! xx
    www.ambifashion.com

    ReplyDelete
  20. hey!
    I really like your blog :) so I followed you.
    If you like mine, you can follow me, too! :)

    have a nice day!

    http://ninalavitaebella.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. i am in love with stay the night :)

    ReplyDelete
  22. I like the first one, really chic :) I've got a few bottles of sand effect polishes but no matter the final result I hate the removal...

    ReplyDelete
  23. very pretty colors!!1 :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. WOW....they are so beautifull!
    I think the purple one looks the best!

    www.dittanail.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. I adore this post Dear!
    Visit my blog if you want
    Giulia
    www.thefashionmamas.com

    ReplyDelete
  26. temno rdeč je zeloo lep. Zelo so mi ušeč tile lakci tekočega peska samo so verjetno kar zoprni za odstranjevanje ? ;)

    lahko mi slediš na: barbaragrum95.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malo sem pozna z odgovorom. Načeloma jih je lažje odstranjevati kot navadne bleščice, seveda pa težje kot kakšen krem lak.

      Delete
  27. wow, res lepa kolekcija :D mi je žal, da je nisem kupla ko je bila na voljo :D
    J.
    http://fashionandpinkheart.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for you kind comments! They are always welcome =).
All spam comments will be deleted!