Flormar v Sloveniji! (Flormar in Slovenia)

11:32 AM colorfulbottle 9 Comments

 Hi!

This post will be in SLO language again, because of a new store that recently opened and sells Flormar =). I promise I'll make it up too all of my international readers =). Soon there will be English posts only =). 

 Že kar nekaj časa nazj sem obiskala Flormar otoček v Supernovi na Rudniku, saj me je zelo zanimala ponudba izdelkov in predvsem cena, saj v večini primerov uvoženi kozmetiki zelo nabijejo ceno.S prodajalkama sem se dogovorila, da lahko poslikam njihove lake =). Bila sem res zelo presenečena, saj v nobeni trgovini ne dovolijo slikanja =)

Takole izgleda njihov kotiček:
Nahajajo se v Supernovi na Rudniku v LJ, v neposredni bližini drogerije Muller.

Seveda sem poslušala narediti čimbolj razločne slike odtenkov, na žalost ni mi najbolje uspelo, ampak mislim da se precej dobro vidi, da je lakov res ogromno =). Pa tudi cena se vidi=)







Trgovina ima tudi svojo FB stran, kjer pogosto objavljajo novosti in razne slike dekorative. 

Po res zelo dolgem izbiranju in premisleku sem kupila spodnja laka, saj sem se odločila, da ne smem kupiti več kot 2 =)
Lak iz linije Pretty sem že preiskusila, in morem reči da je zelo lep =)

Ker sem ravno čakala na razgovor za službo v sosednji trgovini, sem se potem malce zagovorila še z vizažistko Tamaro. Dala mi je kar nekaj koristnih nasvetov kar se tiče lakov, če bi pogovor nanesel še na področje ličil, bi pa vrjetno najin pogovor trajal še dlje časa.

Moje mnenje: 
Zelo prijazno in kvalificirano osebje, dobra kozmetika in ogromna izbira.  Cena je tudi zelo nizka, me je pa presenetilo, da je tako velika razlika med navadnimi laki in effect laku ( crackle, multichrome, matte).
Zelo sem zadovoljna =).

* Če je katera punca preveč oddaljena od LJ in si želi Flormar izdelke, lahko izdelke kupim jaz in jih pošljem, saj sem vsak teden v LJ =).* 

9 comments:

  1. Konacno su i kod vas stigli, obozavam njihove lakove :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. "malo zamude"
      Res mi je žal, da pri nas niso lažje dostopni, so samo v enem oddaljenem nakupovalnem centru =(. Me veseli, da so tebi super =). Sama imam samo 2.

      Delete
  2. drago mi je da ste ih i vi dobile, osobno obožavam njihove lakiće... i mislim da mi ih treba još ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako ti zavidam, da so ti lažje dostopni. Pri nas so samo v enem odročnem nakupovalnem centru =(

      Delete
  3. Kok dobr, norm it pogledat :)

    A kvalitetni so?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se opravičujem za zamudo. Nisem niti spremljala komentarjev, ker v večini prihajajo razni nadležni anonimni komentarji.
      Neon laka še zdaj nisem sprobala, tale pretty je bil pa nekje v povprečju za moje nohte ( to je 2 dneva).
      Če si kaj kupovala te lake, upam da si zadovoljna z njimi =)

      Delete

Thank you for you kind comments! They are always welcome =).
All spam comments will be deleted!