Avon care cocoa butter - Avonovi izdelki za nego s kakavovim maslom

11:54 PM colorfulbottle 9 Comments

Hi girls! Today I'll write something about Avon personal care products that are enriched with cocoa butter. Since I received these products for a review this post will also bi in Slovenian language.

Pozdravljena dekleta! Tokrat sem za vas pripravila popolnoma drugačno objavo. Ker me je Avonova ekipa prijetno presenetila z izdelki za nego s kakavovi maslom, bom tokrat z vami delila moje mnenje o izdelkih za nego telesa.

I received 3 product from Avon care line with cocoa butter:
-body lotion
-rich cream
-lip butter

Prejela sem 3 izdelke iz linije Avon care, ki vsebuje kakavovo maslo:
- losjon za telo 
-bogata krema za obraz, roke in telo
-maslo za ustnice

cocoa butter body lotion for dry skin/losjon za telo s kakavovim maslom in vitaminom E za suho kožo

Their description: This lightweight fast absorbing body lotion is enriched with Cocoa butter and Vitamin E and provides all day moisturisation , leaving skin with a natural and healthy glow. 
It was supposed to be hypo-allergenic.
It contains 400 mL of products

My opinion: I love the smell! It smells like cocoa butter, but the smell is not too strong or overpowering. The smell is not present on the skin for a long time. It really absorbs fast and does not leave a film on the skin. My skin felt soft. I must admit that I do not like the color of the packaging, because I'm not a fan of brown, but I do think the packaging looks pretty.

Avonov opis izdelka: Ta lahkoten hitro vpijajoč losjon za telo je obogaten s kakavovim maslom in vitaminom E ter zagotavlja celodnevno vlaženje., koži podari naraven sijaj. Hipoalergenski. Ni masten.
Vsebuje 400 mL izdelka.
Cena izdelka: 7€ (v aktualnem katalogu le 3,8 €)

Moje menje: Vonj izdelka mi je zelo všeč, sam vonj se mi ne zdi premočan, s kože pa izgine preden se ga naveličaš =). Losjon se hitro vpije, na koži pa ne pusti filma. Po njegovi zaslugi pa je moja koža negovana in mehka. Barva embalaže me mogoče ne prepriča najbolj, saj nisem ljubiteljica rjave barve, vendar pa je na koncu pomebna vsebina in ne embalaža.

cocoa butter rich cream for dry skin / bogata krema za roke, obraz in telo s kakavovim maslo in vitaminom E
My opinion: This one has the same smell as body lotion. Again I really like this smell, it is not strong and overpowering.  The texture is a bit more "watery" than the lotion, making it a bit more light and absorbent than the lotion. I did not use it on my face since I have a bit oily skin there. I used it mainly on my hands through the day and I must say that unlike many this one does not leave a thick film on my hands ( I do feel a little something there, but compared to many hand creams it is minimal). 
It contains 400 mL of product.

Moje mnenje: Vonj je enak kot pri losjonu, prav tako mi je ta vonj zelo všeč. Krema ima bolj "vodeno" teksturo in je bolj prosojna od losjona. Občutek imam, da se malenkost prej vpije. Ker imam na obrazu bolj mastno kožo, sem kremo večinoma uporabljala kot kremo za roke. Pri tej kremi mi je bilo zelo všeč to, da ni pustila na rokah debelega filma (no, film je že bil tam, ampak v primerjavi z drugimi kremami za roke, je bil občutek manj moteč).
Vsebuje 400 mL kreme.
Cena izdelka: 4,6€ ( v aktualnem katalogu le 2,5€) 

cocoa butter lip butter / maslo za ustnice s kakavovim maslom in vitaminom E
Their description: Conditioning lip butter instantly smoothes and softens dry,chipped lips.
It contains 10 mL of product.
My  opinion: This is defenitely my favourite product out of the bunch. I had the opportunity to wear it last week when the temperature was -10°C and I must say that if I did not had this one on my lips I would have dried out lips today. It is a bit greasy but not stickey. It creates a nice protection film that is really long lasting (usually I have to reapply my lip balm ever half a hour, but this one was there for 2-3 hours). It is really thick so it is a bit harder to get out of the packaging, but this can be an advantage to =).

Njihov opis izdelka: Negovalno maslo za ustnice zgladi in zmehča suhe, razpokane ustnice.
Vsebuje 10 mL izdelka.
Cena: 4€ (v aktualnem katalogu le 2,6€)

Moje menje: Izmed vseh teh izdelkov je maslo za ustnice defenitivno meni najljubše. Zaradi negativnih temperatur iz prejšnjega tedna, sem lahko maslo testirala v bolj neprijaznem okolju. Odrezalo se je z odliko, saj je mojim ustnicam nudilo popolno zaščito. Maslo je mastno, vendar na ustnicah ni lepljivo. V primerjavi z drugimi izdelki za nego ustnice je zelo obstojeno, saj se na ustnicah obdrži 2-3 ure. Maslo je zelo gosto, zato je pri stiskanju masla iz embalaže potrebno uporabiti malo večjo silo, ampak mene to ne moti.


Na spodnji sliki je primerjava v teksturi med losjonom, kremo in maslom za ustnice (na žalost se na sliki ne vidi najbolje). Krema je malenkost bolj prosojna od losjona in ima bolj vodeno teksturo. Maslo je zelo gosto in kompaktno.


Izdelki Avon care s kakavovim maslom se mi zdijo idealni za zimski čas, ko je koža še bolj razdražena in suha, saj so zelo hranljivi.

Besides this three products there are also two other products in this line: hand crème for nails and cuticle and body butter.

Poleg zgoraj omenjenih izdelkov lahko v liniji s kakavovim maslom najdete tudi kremo za roke, nohte in obnohtno kožico ter maslo za telo.
Za novice lahko spremljaš avon tudi na njihovi Facebook strani.


9 comments:

  1. po svojoj teksturi taj maslac nikako ne zaslužuje naziv maslaca, a moram priznati i da nije osobito hidratantan, premda mi se sviđa miris :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verjetno ni veliko kakavovega masla notri, diši pa res lepo =). Meni se zdi, da mi dovolj nahrani kožo, je pa res, da nimam pretirano suhe kože =)
      Hvala za komentar! Tvoji komentarji mi vedno polepšajo dan!

      Delete
  2. Vau, lep nov videz :)
    Sliši se super, večina vas je pohvalila izdelke, tako da verjamem da so odlični. Pa tudi kolikor sem vonjala po katalogu diši za pojest.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, je že bil čas za spremembo. Me sicer še vedno moti širina tega levega dela z objavami (bi rada da je širši), ampak zaenkrat nimam časa, da bi celo HTML kodo preštudirala.
      Meni so vredu izdelki, vonj mi je pa res super, še posebej, ker ni premočen.

      Delete
  3. Meni je pa do zdaj krema za roke všeč. Vsekakor vsi izdelki zelo lepo dišijo!

    ReplyDelete
  4. Če res pogledam čez prste pri sestavinah je tudi meni všeč balzam za ustnice. Pa krema za roke tudi. Mleka in kreme za telo pa še nisem preizkusila :)

    ReplyDelete
  5. Exposure to an allergen provokes a physical reaction in your body in response to an unnatural protein. satta king

    ReplyDelete
  6. Nigahein Tumko Dekhna Chahti hai

    Mere Dilko ye kya hua hai satta king
    play bazaar

    ReplyDelete

Thank you for you kind comments! They are always welcome =).
All spam comments will be deleted!