My first, but definitely not last =)

11:55 PM colorfulbottle 17 Comments

Hi!

Lately I've been really obsessed with gradient manicures so I decided to to as many as I can =).
Here is my first one =)
I love it although it isn't nearly as perfect as I wanted it to be =)


For this one I used Magnetic Shimmering Silver and Color Club Wild at Heart. 
They are both awesome and together they look even better =)
Sadly I just couldn't take a decent picture of holo effect

Here are the pictures:



 a bit blurry one


And in shade
(not so perfect gradient and color accurate)

I guess practice makes it perfect and next one will look much better =)

I just put some stamping on, and I LOVE it even more. You'll see the pictures tomorrow or on Saturday =)


Enjoy your day!



17 comments:

  1. Replies
    1. Ina, hvala =). Sj tud meni izgleda super, ampak vseeno še ni to tisti najbolj popolni gradient, še bo treba malo vadit =). Včasih se res preveč vpiknem v malenkosti =)

      Delete
  2. Zelo lepa manikura! Odtenka gresta krasno skupaj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maestra, hvala =). Tudi meni se zdi, da precej pašeta skupaj. Sem imela tudi malce sreče za prvič, ker sta bila ravno skupaj na polički, ko sem gledala tele gradientke in me je zagrabilo, da je pač nujno treba sprobat =)

      Delete
  3. wow! odlična kombinacija barv, color club je :love:! za prvi poiskus res odlično!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shine eye, hvala! Kot sem že v zgornem komentarju napisala, sem imela malo sreče.
      Tale Wild at Heart je pa res popoln, res ne vem kaj razmišljam, da ga še nikoli nisem nalakirala na nohte pa ga imam že skoraj 2 leti! ( Verjetno je krivo to, da ga podzavestno šparam ker je tako zelo lep)

      Delete
  4. Replies
    1. Biba, hvala! Defenitivno še kdaj poskusim, in to v zelo kratkem času =)

      Delete
  5. ajme predobra kombinacija *.*
    trebam i ja malo svoje holiće izvuć na sunce ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Le privleči jih na sonce, dokler ga še imamo. Holografčki so res čudoviti =)

      Delete
  6. Replies
    1. Deborah, thank you very much. After sooo many lovely comments I'm even more into gradients =)

      Delete
  7. Color Club Wild at Heart is one of my favorites! It looks great in your gradient. I will have to try this. :)

    ReplyDelete

Thank you for you kind comments! They are always welcome =).
All spam comments will be deleted!